Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

ΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ



Παιδί μου, 

Μπορεί να μην με γνωρίζεις, αλλά εγώ ξέρω τα πάντα για σένα...(Ψαλμοί 139:1)
Γνωρίζω πότε είσαι καθιστός και πότε όρθιος… (Ψαλμοί 139:2) 

Ξέρω κάθε βήμα σου… (Ψαλμοί 139:3)
Ακόμη και οι τρίχες του κεφαλιού σου είναι μετρημένες…  (Ματθαίος 10:29-31)
Γιατί φτιάχτηκες κατ’ εικόνα μου… (Γένεσις 1:27)
Μέσα σ’εμένα ζεις, κινείσαι και υπάρχεις… (Πράξεις 17:28)
Σε γνώριζα πριν ακόμη διαμορφωθείς στην μήτρα της μητέρας σου… (Ιερεμίας 1:4-5)
Σε διάλεξα όταν σχεδίαζα την δημιουργία… (Εφεσίους 1:11-12)
Δεν ήσουν ένα λάθος…. (Ψαλμοί 139:15-16)
Γιατί όλες οι μέρες σου είναι γραμμένες στο βιβλίο μου… (Ψαλμοί 139:15-16)
Εγώ όρισα την ακριβή ώρα της γέννησής σου και πού θα ζούσες … (Πράξεις 17:26)
Γιατί φοβερά και θαυμάσια πλάστηκες... (Ψαλμοί 139:14)
Εγώ σε διαμόρφωσα στη μήτρα της μητέρας σου... (Ψαλμοί 139:13)
Και σε έφερα στον κόσμο την ημέρα που γεννήθηκες... (Ψαλμοί 71:6)
Με έχουν παρουσιάσει λάθος άνθρωποι που δεν με γνωρίζουν… (Ιωάννη 8:41-44)
Δεν είμαι απόμακρος και θυμωμένος αλλά είμαι η απόλυτη έκφραση της αγάπης... (Α Ιωάννη 4:16)
Και είναι επιθυμία μου να σε κατακλύσω με την αγάπη μου… (Α Ιωάννη 3:1)
Απλά επειδή είσαι παιδί μου και είμαι ο πατέρας σου… (Α Ιωάννη 3:1)
Σου προσφέρω περισσότερα από όσα θα μπορούσε ποτέ να σου προσφέρει ο σαρκικός σου πατέρας… (Ματθαίος 7:11)
Γιατί είμαι ο τέλειος πατέρας… (Ματθαίος 5:48)
Κάθε καλό δώρο που λαμβάνεις έρχεται από το δικό μου χέρι... ακώβου 1: 17)
Γιατί εγώ είμαι ο προμηθευτής σου και φροντίζω για όλες τις ανάγκες σου… (Ματθαίος 6: 31-33)
Το σχέδιο μου για το μέλλον σου ήταν πάντα γεμάτο με ελπίδα... (Ιερεμίας 29:11)
Γιατί σε αγαπώ με αγάπη παντοτινή… (Ιερεμίας 31:3)
Οι σκέψεις μου για σένα είναι αμέτρητες όπως οι κόκκοι της άμμου στην ακρογιαλιά… (Ψαλμοί 139:17-18)
Και χαίρομαι για σένα με τραγούδια… (Σοφονίας 3:17)
Δεν θα σταματήσω πότε να κάνω καλό για σένα… (Ιερεμίας 32:40) 

Γιατί είσαι το πολύτιμο απόκτημα μου…(Έξοδος 19:5)
Επιθυμώ να σε στερεώσω με όλη την καρδιά μου και όλη την ψυχή μου… (Ιερεμίας 32:41)
Αν με ψάξεις με όλη την καρδιά σου θα με βρεις… (Δευτερονόμιο 4:29)
Ζήτα την ευτυχία σου σε εμένα και θα σου δώσω ότι η καρδιά σου λαχταρα… (Ψαλμοί 37:4)
Γιατί εγώ είμαι αυτός που σου έδωσα αυτές τις επιθυμίες… (Φιλιππησίους 2:13)
Είμαι ικανός να κάνω για σένα περισσότερα από όσα θα μπορούσες να φανταστείς… (Εφεσίους 3:20)
Γιατί εγώ είμαι ο μεγαλύτερος υποστηρικτής σου…(Β Θεσσαλονικείς 2:16-17)
Εγώ είμαι επίσης ο πατέρας που σε παρηγορεί σε όλες τις δυσκολίες σου… (Β Κορινθίους 1:3-4)
Όταν είσαι συντετριμμένος, εγώ είμαι κοντά σου… (Ψαλμοί 34:18)

 Όπως ένας βοσκός κουβαλάει ένα πρόβατο, σε κουβαλάω κοντά στην καρδιά μου… (Ησαΐας 40:11)
Μια μέρα θα σβήσω κάθε δάκρυ από τα μάτια σου... (Αποκάλυψις 21:3-4)
Και θα πάρω μακριά όλο τον πόνο που υπέφερες πάνω σε αυτή την γη… (Αποκάλυψις 21:4)
Είμαι ο πατέρας σου και σε αγαπώ όπως ακριβώς αγαπώ τον γιο μου, τον Ιησού… (Ιωάννη 17:23)
Γιατί στον Ιησού η αγάπη μου για σένα φανερώνεται … (Ιωάννη 17:26)
Και ήρθε να δείξει πως είμαι μαζί σου και όχι εναντίον σου… (Ρωμαίους 8:31)
Και να σου πει ότι δεν λογαριάζω τις αμαρτίες σου… (Β Κορινθίους 5:18-19)
Ο Ιησούς πέθανε ώστε εσύ κι εγώ να συμφιλιωθούμε…. (Β Κορινθίους 5:18-19)
Ο θάνατος του ήταν η υπέρτατη έκφραση της αγάπης μου για σένα… (Α Ιωάννη 4:10)
Έδωσα ότι αγαπούσα περισσότερο για να κερδίσω την αγάπη σου… (Ρωμαίους 8:32)
Εάν δεχτείς το δώρο του γιου μου, του Ιησού, δέχεσαι εμένα… (Α Ιωάννη 2:23)
Και τίποτα δεν θα σε χωρίσει πια από την αγάπη μου… (Ρωμαίους 8:38-39)
Έλα σπίτι και θα κάνω την μεγαλύτερη γιορτή που έχει γίνει στον ουρανό… (Λουκάς 15:7)
Ήμουν πάντα πατέρας και θα είμαι πάντα πατέρας… (Εφεσίους 3:14-15)
Η ερώτηση μου είναι: θα γίνεις παιδί μου;... (Ιωάννη 1:12-13)  

Σε περιμένω… (Λουκάς 15:11-32)

Με αγάπη, 
ο Πατέρας σου, ο Παντοδύναμος Θεός

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου